Alla intressen
iFokus
Annons:
Etikettallmänt-om-camping
Läst 9578 ggr
Gunlog
2/11/16, 4:23 PM

Var ska ni med vagnen i sommar?

Ska ni stå säsong någonstans, eller ska ni åka "dit näsan pekar"?

Vi har inte bestämt någonting detta året, men jag gissar att det blir lite sporadiska tripper över helgerna… Vi har faktiskt inte ens pratat om några helgturer med "Ingeborg".

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Annons:
AilyAdams
2/11/16, 10:19 PM
#1

Har ingen husvagn och har inga planer på att ta ut tältet heller någon längre runda i sommar. Får se. Förra sommaren blev det två veckors semester med väldigt kort varsel. 🙂

 **************************
Heter det De eller Dem?

Bighoj
2/24/16, 8:07 PM
#2

Blir husvagn till Tyskland,Italien,Österrike och Tjeckien + en massa helgturer hemma i Sverige.Har tidigare semestrat i Europa med flyg,bil och motorcykel så det ska bli kul att prova med husvagn oxå.Var på Treriksröset förra sommaren och körde då upp med husvagn.Har  jobbat som långtradarchaffis så det ska säkert gå bra att köra med husvagn utrikes.

Gunlog
2/24/16, 11:19 PM
#3

Uj! Tänk om man hade vågat det. Sambon har funderat på Italien, tror jag det var. Europas största camping ligger väl där?

Jag tog mitt B-kort 14 januari -15, och har tänkt mig att köra med husvagnen, men det dröjer nog. Jag har fortfarande problem med att starta i uppförsbacke pga en incident min körlärare tvingade in mig på, så när den skräcken är borta kan jag börja dra vagnen. Jag har faktiskt dragit den en gång. Det var inte så svårt som jag trodde, men jag blir lätt panikslagen när jag måste starta i en uppförsbacke, så tyvärr får jag vänta.

Jag tror inte han är intresserad av att köra hela vägen till Italien, ännu mindre med vagnen, så det får vänta. Men vi har hört mycket om den. Den ska tydligen vara 20 gånger så stor som Västerviks Camping…

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

dnulke98
6/20/16, 5:48 PM
#4

Jag rekommenderar verkligen att åka till västkusten (Bästkusten) ;) Jag har min husvagn på Orust och det är helt underbart :D

Upp till toppen
Annons: