Alla intressen
iFokus
Annons:
Etikettcampingplatser
Läst 1791 ggr
nakenkatt
6/14/13, 12:05 PM

Midsommarplaner i år

Hur firar ni midsommar?ska ni campa eller firar ni någon annanstans.Vi har vår husvagn uppställd i Hjo och drar dit på Torsdag kväll.På Midsommaraftonen kommer min dotter med familj och hälsar på.

Annons:
Lumina - 留美奈
6/14/13, 12:47 PM
#1

Vi ska hem till mina föräldrar i Småland över midsommar och där sover vi inomhus. 🍸

Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??

nakenkatt
6/14/13, 1:18 PM
#2

Trevligt att träffa sina anhöriga.

Lumina - 留美奈
6/14/13, 3:12 PM
#3

Ja, visst är det. Vi trivs bra med mina föräldrar, så det ska bli roligt.😉

Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??

Mona22
6/14/13, 4:56 PM
#4

Midsommar är inget speciellt för mig. Detta är första året på länge som jag inte jobbar. Hittar väl på något med gubben.

nakenkatt
6/14/13, 6:43 PM
#5

#4 ja det är samma här.Jobbar ju på daglig verksamhet nu så det är ju raka veckor ,skönt att vara ledig på storhelgerna efter 20 års helgjobb.Ska bli kul att få fira midsommar med minsta barnbarnet i år.

FruJag
6/14/13, 11:20 PM
#6

Vi vet inte riktigt ännu. Lutar åt att åka till vänner som ska fira på high chaparall men tydligen hade de nästan dubblat priset på campingplatserna så känns lite dyrt.

Ocensurerat, ärligt och precis som det är.  FruJag.blogg.se

Annons:
nakenkatt
6/15/13, 7:39 AM
#7

#6 jag har också märkt att de har höjt campingpriserna på en del ställen.Synd för alla barnfamiljer tycker jag.

FruJag
6/16/13, 12:25 PM
#8

#7 ja synd för alla. Förstår ju att priser höjs osv. Men att dubblera kändes lite extremt.

Ocensurerat, ärligt och precis som det är.  FruJag.blogg.se

Mona22
6/16/13, 3:05 PM
#9

De vet hur man tar betalt! Kolla priserna under Power Big Meet i Västerås. Då är det trippelt och uppåt. Sålänge folk betalar kan de ta vilket pris som helst. 

Midsommar är bestämt nu, vi ska hem till svärfar och grilla och sitta på altan och mysa. Hoppas på fint väder.

nakenkatt
6/22/13, 10:46 PM
#10

är just nu på campingen i Hjo.Det är rätt så livat här ikväll,men jag föredrar att ta det lugnt och ligga och slötitta på en film ikväll.ha en bra fortsättning på helgen allihop.

Upp till toppen
Annons: