Alla intressen
iFokus
Annons:
Etikettallmänt-om-camping
Läst 1439 ggr
nakenkatt
8/3/12, 10:02 AM

sensommar camping

ja nu har husvagnen stått ett tag efter veckan i gränna.Men än är ju ej campingsäsongen slut.Jobbar två helger på raken nu,men tänkte nog ta ett par helger och åka någonstans sedan.jag skulle ju vilja åka till ullared,men jag vet ej om gubben är lika förtjust????? är det ngn som har tips på trevliga ställen är jag tacksam.

Annons:
lillolga
8/3/12, 11:00 AM
#1

VIlken del av landet bor du eller kan du tänka dig åka långt? SIngö var lugnt och fint.

nakenkatt
8/3/12, 11:30 AM
#2

jag bor i kumla,några mil ifrån Örebro.var ligger Singö?

lillolga
8/4/12, 6:48 PM
#3

Ovanför väddö och Grisslehamn.. vi tog Ekerölinjen en dag när vi ändå var där.

nakenkatt
8/5/12, 11:22 AM
#4

ok tack ska du ha för tipset.

nakenkatt
8/13/12, 4:05 PM
#5

vi ska ha med ett par kompisar till helgen och vi har lite förslag.Nora,karlsborg,eller hjo tyckte dom.så vi får se vartåt det bär.

nakenkatt
8/16/12, 11:03 AM
#6

valet föll på vadstena camping,ska bli spännande .

Annons:
lillolga
8/17/12, 11:29 AM
#7

#6 då får du berätta allt sen för dit vill vi nästa sommar!

nakenkatt
8/19/12, 5:11 PM
#8

jättebra helg!! fin och trevlig camping.Det fanns affär med ett bra sortiment.En restuarang och glass cafe.på fredagkvällen var vädret underbart och vi satt ute och njöt.Pålördagen som vanligt regn regn och regn.men vi cykla iväg till restaurangen och åt plankstek.Jättegott.Kommer säkert att åka dit fler gånger.

nakenkatt
9/12/12, 12:46 PM
#9

ja nu börjar ju tyvärr campingsäsongen lida mot sitt slut.Skulle hemskt gärna vilja åka ut en helg till.men min svåra förkylning har stoppat mig ett tag nu.Känns inte så kul att ligga där med feber och bihåler som spränger,men vi får se,jag måste ju säga att Tiveds camping är något jag längtar tillbaka till.Skogen och stillheten,en känsla av att bara få vara.jag hoppas jag piggnar till än är det ju fina dagar kvar.

FruJag
9/12/12, 10:43 PM
#10

Förutom förkylningen du har nu (hoppas den snart är borta), så lät det väldigt mysigt att vara iväg! :) Och jag blev grymt sugen på plankstek nu bara för det!!

Ocensurerat, ärligt och precis som det är.  FruJag.blogg.se

[Forest]
9/19/12, 10:00 PM
#11

8 kul att ni valde Vadstena där är det så fint, på sommaren är det mycket mer öppet med kan varmt rek att man tar sig en tripp dit :) Själv bor jag 1 mil ifrån så dit åker vi rätt ofta pga mysfaktorn är hög där, plus fina badställen även ett hundbad finns för er som har hundar Glad

Upp till toppen
Annons: