Alla intressen
iFokus
Annons:
Etiketthusvagn
Läst 2631 ggr
mandyosv
2012-07-17 01:45

vill köpa Husvagn & få tips

Hej kära medmänniskor! Skulle vilja införskaffa husvagn till en billig penning. Jag och min kära vän behöver en för att ha under långhelger då vi blandannat är på kaninutställning.

Inget fruktansvärt vedervärdigt renoveringsobjekt, den ska vara i funktionellt skick och en säng är ej nödvändigt då jag helst ser att min egna vilobädd är den jag utövar min skönhetssömn på, och då krävs även att öppningen/hålet/dörren på husvagnen är högre än 140cm. Inge skadedjur ska ha någonsin fått invardera husvagnen.

Skulle även vara groteskt tacksam över tips om hur man lätterligen får upp ett förtält med bara hjälp av sig själv och sin sammarbetspartner?

Hur förhindrar man att hela framhjulet på husvagnen penetrerar grusplanen på platsen man valt att sitt temporära rullande boende ska stå under perioden man är tvungen att utöva begreppet camping?

Använder ni er av något speciellt knep eller någon anmärkningsvärt, överdrivet bra matta som förhindrar stora mängder gruskorn spridas innanför kanten på den lucka som kallas dörr på den bunker som kallas husvagn?

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

Annons:
RuiXue
2012-07-19 14:17
#1

Man kan ha en träbit eller nåt under framhjulet men det läggs inte speciellt mycket vikt på det hjulet när man står stilla i och med stödbenen i alla fyra hörn på husvagnen. En husvagnsdörr är som regel ungefär en 160cm hög. Vissa husvagnar har fasta sängar, andra har bara bäddbara sittgrupper, ofta en i framändan och en i bakändan utav husvagnen.

Sätta upp ett förtält är lätt när man väl lärt sig vart alla pinnar ska vara. Inga problem att bara vara två personer.

Jennie


Upp till toppen
Annons: