Alla intressen
iFokus
Annons:
Etikettallmänt-om-camping
Läst 1437 ggr
lillolga
2012-07-09 18:15

Dålig fart

Tycker synd nog det är lite dålig fart här på forumet Rynkar på näsan

När använder ni sidan?

Vad vill vi diskutera?

Hade hoppats på mer tips, råd, allmänt prat om saker och ting nu innan semestern drar igång på allvar. För när vi väl campar kanske inte vi surfar runt så mycket??

Så ska vi försöka få lite mer fart på sidan allihop?? Cool 

Vore inte de trevligt att ex berätta vilket ställe ni besöker år efter år, vad som drar er dit? vilka aktiviteter finns där? osv

Eller om man har tips på funktionella saker som är bra att ha med, eller vad som hellst egentligen? Vad ska vi passa oss för? osv….

Annons:
nakenkatt
2012-07-09 18:54
#1

ja jag är Medarbetare här på camping i focus och har verkligen försökt har skrivit här hela vintern men intresset har varit lite si och så.olika campingar har vi skrivit om och var vi brukar campa.Vi har även haft en ordlek härinne som har med camping att göra.pepparkakstävling i julas och lite olika campingberättelser finns också.men jag håller helt med det är dålig respons här inne,tyckte ett tag det bara var jag som skrev.

lillolga
2012-07-09 20:53
#2

Tråden är inte riktad mot någon person eller menad som kritik, ville bara klargöra de så de inte missuppfattas av någon. De är mer att jag vill ha mer fart helt enkelt, dels för att de är roligare att titta in här när folk är mer aktiv helt enkelt. Ja nakenkatt du är aktiv och de är toppen! Hoppas fler oxå "bjuder" på lite kommentarer och fler inlägg. :-)

nakenkatt
2012-07-09 22:34
#3

jag förstår precis hur du menar,vi får försöka så gott vi kan .

madilicious
2012-07-10 23:47
#4

Jo jag har datorn med i husvagnenm så det blir lite surf. Just nu har vi haft ganska dåligt väder nere i Ystad där vi ligger säsong så har inte så mycket bilder att dela med mig av men ska ut och fota lite så fort vädret blir soligt. Vill ju visa er Ystad från dess bästa sida. förresten du kanske har lust att bli Medarbetare och dra igång sidan lite? Du verkar både aktiv och har bra idéer pm:a mig gärna så kan vi pratas vid mer angående det

// Madelene och Pälsbollarna

Sajtvärd på Camping

Medarbetare på Omplacering och Gecko


madilicious
2012-07-10 23:48
#5

Jo jag har datorn med i husvagnenm så det blir lite surf. Just nu har vi haft ganska dåligt väder nere i Ystad där vi ligger säsong så har inte så mycket bilder att dela med mig av men ska ut och fota lite så fort vädret blir soligt. Vill ju visa er Ystad från dess bästa sida. förresten du kanske har lust att bli Medarbetare och dra igång sidan lite? Du verkar både aktiv och har bra idéer pm:a mig gärna så kan vi pratas vid mer angående det

// Madelene och Pälsbollarna

Sajtvärd på Camping

Medarbetare på Omplacering och Gecko


Upp till toppen
Annons: