Alla intressen
iFokus
Annons:
Etiketthusvagn
Läst 3007 ggr
EwaAngantyr
6/20/12, 9:15 AM

Husvagn med fasta sängar

Vi letar nu efter en begagnad husvagn och det som vi önskar är en vagn med fast säng. Två enkelsängar eller en dubbel. Vilka märken har det??

Har nu en Hobby Prestige men vi sover inte bra i den.  Tips?

Annons:
nakenkatt
6/20/12, 9:58 AM
#1

vi har hobby ecellent och vi har fast dubbelsäng,och så när man bäddar upp sittgruppen blir det två enkelsängar funkar bra.

RuiXue
6/24/12, 11:51 PM
#2

De flesta märken har fasta sängar numera. Man kan välja planlösning själv om man köper helt ny husvagn men annars finns mycket begagnat med sängkammare också. Vet att både Polar och Kabe har fasta sängar bara för att nämna märken.

Kolla runt i olika vagnar på husvagnsfirmor så hittar ni säkert någotGlad Vet att mina föräldrar muttrade över sängkammarvagnar när de letade begagnad husvagn 1997 (då åkte jag fortfarande med hela tiden så vi ville ha husvagn utan fasta sängar).

Jennie


loppan1
8/11/12, 6:18 PM
#3

Fasta sängar finns också i vissa Adria och Hobby vagnar!

pv60
8/14/12, 4:52 PM
#4

Vi har en Kabe Diamant GLE King Size-98 till salu efter min far som hastigt gått bort. Vagnen har stått uppställd på säsongscamping varje år. Mycket fint skick.

Finns på blocket i Nybro (Kalmar)http://www.blocket.se/kalmar/KAbe_diamant_GLE_King_size_1998_41163702.htm?sa=1

Upp till toppen
Annons: