Alla intressen
iFokus
Annons:
Etikettallmänt-om-camping
Läst 1627 ggr
nakenkatt
6/12/12, 9:57 AM

midsommar 2012

vad gör ni i midsommar,firar ni helgen i husvagn eller husbil eller på annat sätt??vi har en sista helg på hjo camping och försäsong.Söndagen efter midsommar ska den med tillbaka hem.

Annons:
sotlynx
6/12/12, 8:48 PM
#1

Camping utanför Pisa, Italien på ett ställe som heter ViaReggio! Finns flera campingar där, den närmst havet/ allmänna stranden är bäst! :)

nakenkatt
6/13/12, 10:07 AM
#2

oj vad härligt,vilken resa att se fram emot!!!!

Mona22
6/20/12, 7:38 PM
#3

Jobbar i midsommar men helgen efter har vi lånat en husvagn från en vän så då åker vi till Hultsfred och hälsar på några vänner.

nakenkatt
6/20/12, 8:07 PM
#4

ja så är det,jag har också jobbat flera midsommarhelger,det är ju så när man jobbar med människor de behöver ha hjälp även helger.Vi ska också ut nästa helg till karlstad och katt utställningen där.vi har fått husvagnsplats i anslutning till utställningen.Vi ska ställa vår sphynxhona joyce.

DR.WASAM
6/21/12, 6:29 PM
#5

Vet du varför vi firar Midsommar !!!Cool

Mona22
6/21/12, 6:44 PM
#6

#5 hednisk tradition precis som Julen kanske ?

Annons:
RuiXue
6/21/12, 10:40 PM
#7

Mina föräldrar är på Läckö camping med husbilen och jag ska åka dit med personbilen imorgon och blir troligtvis kvar tills på lördag. Vi känner ett par från Motala som också brukar campa på Läckö på midsommar så sedan vi lärde känna dom är det tradition att campa på Läckö och fira midsommar tillsammans med det paret. Jag har inte vart med på några år nu i och med att jag jobbade på midsommarafton när jag jobbade i Danmark.

Jennie


jazza
8/20/12, 9:45 PM
#8

Vi firade Midsommar på Örlens Camping för andra året i rad.

En härlig, välskött camping som ligger vid Sjön Örlen strax utanför Tibro

Cool Och härligt väder fick vi också!!

Upp till toppen
Annons: