Alla intressen
iFokus
Annons:
Etikettallmänt-om-camping
Läst 1999 ggr
nakenkatt
3/30/12, 6:58 AM

Försäsong

Ja idag åker min man och min måg till Hjo med våra husvagnar.De sätter upp förtälten så allt är klart till påsken.Det är så skönt att slippa släpa med allt fram och tillbaka.Bara hoppas att det kommer lite värme också,då är det ju alltid trevligare att campa.

Annons:
Mirjah
4/3/12, 9:46 AM
#1

Ja  nu spritter det i oss här hemma av husvagnslängtan!

Hoppas påsken blir solig och varm för er i Hjo!

nakenkatt
4/3/12, 10:05 AM
#2

ja nu har det ju verkligen varit riktigt kallt ett tag så man kan ju alltid hoppas,annars får det väl bli shoppingparadiset hem och hobby!!!! så man kan shoppa sig varm.

Mirjah
4/3/12, 10:12 AM
#3

Det blir en trevlig vistelse oavsett väder!

Efter många om och men och hur, blir vi till slut hemma till påsk. Jag hoppas dock på många gäster, och de får gärna ta med sig sina vagnar! Glad

nakenkatt
4/3/12, 11:55 AM
#4

ja det måste ju vara kanonbra om gästerna har husvagnar med sig och övernattar i.åtminstone jag tycker det kan bli lite stökigt med nattgäster.

nakenkatt
4/30/12, 12:56 PM
#5

vi har tillbringat ytterligare en helg i hjo.Denna helg vart det mest som övernattning då vi var på kattuppfödar seminarium i jönköping.Det blåste rejält på campingen som vanligt.men det var mycket folk och husbilar och husvagnar och det grillades i varje hörn.Eftersom vi båda skulle jobba bar det av hem redan söndag em.

nakenkatt
5/4/12, 10:55 AM
#6

idag bär det av till hjo camping igen,känns som det är vårat andra hem där nere.Äldsta barnbarnet ska följa med ochja hoppas på mycket sol och lite shopping också är ju bara trevligt.hoppas alla får en bra helg var ni befinner er.

Annons:
[Norpan88]
5/6/12, 4:54 PM
#7

Vi har redan åkt lite hit och dit över helgerna. Idag kom vi hem från Köpings småbåtshamn och deras husbilsparkering med el. 100:-/natt och tillgång till fint servicerum med två duschar, toalett, tvättmaskiner.

Billigt tycker jag. Men det finns bara 5 platser.

nakenkatt
5/20/12, 10:25 AM
#8

campinghelg i hjo igen!!! det vart ju en långhelg denna gång.Vi började med att äta en härlig skaldjursbufffe på torsdagskvällen på resturang frestelsen.Fredag vart lite shopping och stadsbesök.Nu hemma igen väntar en arbetskväll på jobbet,men bara fyra veckor kvar till semestern,härligt.

nakenkatt
6/7/12, 1:29 PM
#9

har ej kikat in här på ngr dagar nu pga arbetet.men vi tillbringade helgen i hjo som vanligt i helgen.det blåser tror jag varenda gång vi är där.nu har vi boka in oss till midsommar helgen,och hoppas på bra väder då.det blir min första sem vecka.Tänk vad tiden har gått fort.

Upp till toppen
Annons: