Alla intressen
iFokus
Annons:
Etikettstuga
Läst 1762 ggr
Naiz
2/8/12, 8:59 PM

Midsommar - Stuga

Hej alla!

Jag har nästan alltid firat midsommar på en camping i en husvagn, men nu har far min sålt husvagnen och denna sommar blir husvagnslös :(

Så tänkte kolla med er om ni har någon erfarenhet av att hyra stuga på midsommar. Vilken camping i sverige gillar ni bäst?

Tack på förhand :)

Annons:
nakenkatt
2/9/12, 9:34 AM
#1

Gränna camping säger ju jag direkt.Helt suverän camping.Jättesnygga stugor i olika storlekar.Lycka till i letandet.

madilicious
2/12/12, 5:52 PM
#2

Hej!

Nej vad tråkigt, vet hur det är har också firat midsommar i husvagnen varje år. Var i landet bor du? Lite lättare att ge tips då. Har hyrt stuga 1 gång på den campingen mina föräldrar hade sin vagn och det var trevligt. Det som var tråkigt där var att det var inte något kök alls i stugan och ej heller toalett. Andra stugor jag varit i brukar ha egen toalett och någon form av kök typ kokplatta eller så. Det beror helt på vad man själv tycker är viktigt att ha i stugan. Men det finns bra stugor på en del campingar mindre bra också

mvh

// Madelene och Pälsbollarna

Sajtvärd på Camping

Medarbetare på Omplacering och Gecko


Naiz
2/13/12, 12:16 AM
#3

Jag bor i enköping. Men har inte så stor betydelse vart i landet jag firar midsommar, så länge det är på en camping med trevligt folk (inte bara massa gamlingar somklagar :p )

nakenkatt
2/13/12, 11:06 AM
#4

på tal om Enköping har jag faktiskt campat där,det var jättefint minns jag.

Naiz
2/19/12, 9:18 PM
#5

Ja det är jättefint i enköping :) Men eftersom jag bor här så blir den campingen vardagsmat. Plus att den är ganska liten.

Upp till toppen
Annons: