Alla intressen
iFokus
Annons:
Etikettallmänt-om-camping
Läst 3933 ggr
nakenkatt
1/31/12, 9:48 AM

campa i påsk

är det ngn som har planer för påsken i år?Skärtorsdagen är den 5 April i år.Så vi tänkte åka till Hjo camping på långfredagen om allt går som det ska.Min dotter och hennes familj ska följa med så det ska bli kul.De har precis köpt en jättefin Adria så för dom blir det premiärturen.

Annons:
Frida B
1/31/12, 7:46 PM
#1

vi planerar att åka till hanatorps camping (väldigt liten camping), gör alltid det över påsk :)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

nakenkatt
1/31/12, 8:18 PM
#2

Låter jättemysigt.

Taurus
2/1/12, 6:05 AM
#3

Vi planerar att åka till Jormvattnet. :) Har vagnen uppställd där.

Taurus
2/1/12, 6:05 AM
#4
nakenkatt
3/11/12, 6:34 PM
#5

jag är så glad vart ledig i påsk så vi kommer iväg med husvagnen.hade sökt semester redan i början på året.Ska på konsert med takida skärtorsdagen först det blir nog en toppenhelg.

Explorer 500M
3/12/12, 6:05 PM
#6

Jag vill ut och campa!>
Vår husvagn gick sönder förra säsongen så vi måste köpa en ny. Vilket ekonomin inte tillåter, tyvärr. Men man kanske kan hyra en husvagn?

Annons:
nakenkatt
4/17/12, 11:00 AM
#7

ja campingen gick väl sådär.När vi vaknade på påskaftonen var det 2dm med snö.Gubbarna fick börja skotta för att vi skulle få ut bilarna för att ta oss till stan och handla lite.Vi låg nära sjön och det blåste ngt enormt.faktiskt var det skönt att komma hem igen ska jag villigt erkänna.

Upp till toppen
Annons: