Alla intressen
iFokus
Annons:
Etikettcampingplatser
Läst 2107 ggr
madilicious
1/15/12, 7:43 PM

Vad tycker ni om detta

På Ivö camping har man nu återigen infört mer regler det är värre än en lagbok dem reglerna. Sommarparadiset som en gång varit ett ställe där många campare har åkt har mer och mer börjat bli ett ställe man inte åker till pga alla regler och dessutom priset.

Om vi börjar med reglerna. Jag tycker visst en camping ska ha ordningsregler för att det ska fungera. Men det finns gränser. Man får inte lov att ta dit sina barn eller barnbarn på besök att sova över utan då ska dem betala för sig. Jag menar ett barn på typ 2 år som vill hälsa på sin mormor och morfar ska betala för sig? Och det är inte något litet pris utan det är hutlösa priser samma dygnsavgift som om dem själv campade där. Sen ska man ha tillåtese att ha djuren med sig på campingen om man har mer än 2 djur. Jag menar hallå? Okej om man kommer dit med 10 hundar som står och skäller i flera dygn men det finns dem som har 10 hundar som man inte märker av och sedan dem som har 1 som låter betydligt mer. Så länge man har uppsikt på sin hund, håller den kopplad och plockar upp efter den tycker jag dem ska skita i vilket. Alla dessa regler tillkom när nya ägare tog vid. Konstigt att folk inte vill åka dit längre. Nej jag tror inte ens jag vill åka dit och köpa en glass i år.

// Madelene och Pälsbollarna

Sajtvärd på Camping

Medarbetare på Omplacering och Gecko


Annons:
nakenkatt
1/15/12, 8:09 PM
#1

nej fy det verkar inget vidare alls.Tur jag ej var där förra året med hela kattskaran,men jag kan lova att det var ingen som märkte av.och barnbarn har också sovit över hos oss då vi har många både jag och min man.Synd att det ska bli på detta vis de förlorar ju själva på det i massor.Nej jag skulle som du säger inte ens köpa en glasspinne,eller gynna dem på minsta is.

Upp till toppen
Annons: