Alla intressen
iFokus
Annons:
Etikettallmänt-om-camping
Läst 2578 ggr
Loveradio
2011-12-27 02:21

Husvagn vs. husbil

Vad föredrar ni och varför? :)

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Annons:
Leffe
2011-12-27 02:27
#1

Har inte använt något av dem, men husbil får väl hålla samma hasighet som en vanlig bil medan husvagn har hastighetsbegränsningar på annat sätt. Har jag för mig i alla fall

nakenkatt
2011-12-27 10:28
#2

har bara varit inne i en husbil en gång.Det är en arbetskamrat till mig som brukar vara på samma camping som oss.Vi vart inbjudna en kväll och det var trevligt.Men jag upplevde att det var väldigt trångt att sitta där inne och äta,man kände sig ej så bekväm.dagen därpå kom de in och tittade hos oss och tyckte vi hade jättestort i våran vagn och massor av utrymme,vet ej vad deras husbil hette,finns säkert massa modeller.

Mona22
2011-12-27 17:17
#3

Husvagn definitivt.

Känns lite mer mysigt när man lämnar bilen och går in i "huset".

Sedan när man smällt upp förtältet och kommer på att man glömt handla är det bara hoppa in i bilen och åka utan något krångel.

Håller med #2, känns som det är mer plats då man inte har förarhytten i husvagnen.

Frida B
2011-12-29 10:30
#4

husvagn! känns lite jobbigt att dra med hela "huset" bara för att åka och handla… sen är det mycket mysigare tycker jag ;) har iof aldrig haft husbil, men föredrar ändå husvagn :)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

marikard
2012-01-12 00:56
#5

Det beror på vilket behov man har.. just nu är vårt behov husvagn, i framtiden skulle jag tro det blir husbil.

Upp till toppen
Annons: