Alla intressen
iFokus
Annons:
Etikettallmänt-om-camping
Läst 2456 ggr
nakenkatt
2011-12-17 12:12

campingplaner

Visst tänker man på sommar sol och husvagnen så här års.Allt är mörkt och trist och man tycker det känns som om det är en evighet dit.Men det går fort och snart är man där i alla fall.har ni några planer för sommaren 2012,så där så ni tänker att dit ska vi åka.För min egen del lär det bli några kattutställningar,i alla fall en i Norge.Sedan skulle jag ju vilja vara en vecka i Gränna,som vart min favorit.Och så Hjo camping fårstås som är en klassiker.Vi börjar nog där i påsk.

Annons:
madilicious
2011-12-17 19:58
#1

Min plan är iaf att skaffa ny husvagn då vi för tillfället inte har någon. Vi hade en Hobby -11 men har aldrig träffat på värre vagn konstigt den inte ramlade ihop helt. Så planen är att skaffa husvagn haha.

Annars får det kanske bli stugsemester i år. Men om vi får tag i husvagn blir det nog lite kattutställningar här med.

Känns som vi träffats på fel forum?

Men det är så skönt att ha husvagnen med på kattutställning istället för hotell eller så. Sen får vi se var vi åker.

Jag vill till dalarna och sen till Ivö älskar det stället varit där sedan jag varit liten varje år så dit får vi med åka ju

// Madelene och Pälsbollarna

Sajtvärd på Camping

Medarbetare på Omplacering och Gecko


nakenkatt
2011-12-18 00:01
#2

Hör ej hit men vad har du för ras.jag har cornish rex och sphynx och föder upp under stamnamn Hub cats.va synd att er hobby ej funkade.Vi är jättenöjda med våran faktiskt jag tror det är 2008.Det har bara vara fel på ngn belysning men det fixade firman.Vilka vagnar är bäst?Det finns ju så otroligt många märken.Har hört att kabe ska vara bra men har aldrig varit inne i en.man blir ju lite sjuk när man ser de nya med vir skinnklädsel mm.men det är väl ej fint så länge om man campar med katter.Sphynxarna har redan saboterat vår blåa klädsel,kloat sönder massor och det är ju så synd. Hoppas ni får tag i en bra vagn.

madilicious
2011-12-18 01:31
#3

Mamma och pappa har en polar med svart skinnklädsel en -10 tror jag och hon campar med katter och det syns inte d et bästa är att katthåren fastnar inte.

Vi har norsk skogkatt men jag är extremt sugen på en siames eller något åt det hållet. Siamesen har jag varit fascinerad av sedan jag var väldigt liten men de föll sig naturligt med skogis efter som mamma hållt på med det innan men vem säger att man inte kan ha mer än en sort :) Nu blev vi väldigt OT så tänkte vi fortsätter denna diskussion i PM (:

// Madelene och Pälsbollarna

Sajtvärd på Camping

Medarbetare på Omplacering och Gecko


nakenkatt
2011-12-21 11:10
#4

Ivö,vart ligger det någonstans??

Frida B
2012-01-06 23:38
#5

vi har inga speciella planer, vi äker dit vi känner för :D tar dagen lite som den kommer typ :) och förhoppningsvis med en hund oxå då vi har planer på att skaffa hund/valp till sommaren ;)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

AusaBausa
2012-01-26 18:41
#6

#4 nordost om Kristianstad i Skåne ca 1-2mil från Kristianstad

Vi har en gammal gammal husvagn som vi lånat av min svärfar förr men som vi sen fick av honom o nu delar med min mans bror. Broren tar den t rocken varje år och vi campade senast hemma i hamnen (Tosteberga) Skåne också med flera av våra vänner

Till sommaren drar vi nog ner där igen eller så åker vi till Landöns camping som ligger en mil härifrån..Skönt o vara vara hem när man har djur o sköta..

Annons:
nakenkatt
2012-01-31 09:26
#7

Aha det ligger i skåne.jag har varit väldigt lite i skåne måste jag säga,vore kul att åka lite längre ngn gång.Själv bor jag i Närke så det blir ju mest mellansverige man har rört sig i.och så har vi också lite djur så oftast har vi ett gäng katter med oss.Lyckas man ej få djurvakt så blir man ju lite mer begränsad som du säger.Har även tre stycken sköldpaddor här hemma.

Gittan
2012-02-20 11:47
#8

Vi skaffade husvagn till förra sommaren. Tidigare har vi bara haft tält. Vi kommer nog att göra som alla tidigare somrar sedan barnen blivit självgående besöka olika djurparker runt om i Sverige.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


nakenkatt
2012-02-20 16:15
#9

#8 Kul att du skaffat husvagn Gittan,vad har ni för märke på vagnen?

Upp till toppen
Annons: