Alla intressen
iFokus
Annons:
Etikettcampingplatser
Läst 3214 ggr
nakenkatt
12/2/11, 7:45 PM

campa utomlands

Är det ngn av er som varit utomlands med er husvagn? Jag har bara varit i Norge i samband med kattutställningar.Men det finns mycket mysiga platser att se där.

Annons:
RuiXue
12/3/11, 2:42 AM
#1

Har i stort sett vuxit upp i Nord NorgeSkrattande Åkte dit varenda sommar med husvagnen när jag var liten! En av mina favoritplatser är ön Senja, fantastiskt vackert! Nordkap är inte fy skam det hellerFlört Där har jag vart 3 gångerSkrattande

Jennie


nakenkatt
12/3/11, 11:31 AM
#2

Nordkap skulle jag absolut kunna tänka mig!!

madilicious
12/4/11, 3:12 AM
#3

Varit i danmark med husvagn men annars inte anledningen är väl till mestadels djuren tycker det blir bökigt med veterinärer i varje land osv

// Madelene och Pälsbollarna

Sajtvärd på Camping

Medarbetare på Omplacering och Gecko


Mona22
12/5/11, 2:40 AM
#4

Norge,Finland och Danmark har vi campat i.

RuiXue
12/5/11, 6:13 AM
#5

Nordkap är helt otroligt, i alla fall om man har bra väder vilket vi har haft 5 nätter utav 6 som jag vart medSkrattande

Jennie


skotty
12/8/11, 5:16 PM
#6

Jag har bara varit i Sverige, men skulle vilja åka neråt i Europa med husvagn Skrattande Det är med på min lista över vad jag ska göra innan jag dör, hehe

Annons:
nakenkatt
12/8/11, 11:00 PM
#7

jag kanske ska tillägga att vi ska ej campa!!!!!!

Åsa S
12/13/11, 9:38 AM
#8

Har ingen husvagn men har varit på husvagnssemester flera gånger med mina föräldrar när jag växte upp har bott i husvagn i Danmark, Norge, tyskland, holland, österrike, frankrike, luxemburg, spanien, portugal, jugoslavien (då det landet fanns)

Mona22
12/13/11, 10:00 AM
#9

Min gubbes mormor och morfar åker alltid ner till spanien varje vinter och campar. de har husbil som de åker ner med och tycker det är jättemysigt att åka genom olika länder. Hade man haft pengar hade vi gjort detsammaGlad

Taurus
12/15/11, 5:26 AM
#10

Vi har campat i Norge då vi åkte på hundutställning.
Men då hade vi en husbil.
Planerar en resa till sommaren med husvagnen. Glad

Upp till toppen
Annons: