Alla intressen
iFokus
Annons:
Etikettallmänt-om-camping
Läst 2553 ggr
madilicious
2011-11-17 02:07

Vintercampa

Jag älskar att vintercampa, inte av den anledningen att jag gillar att åka skidor eller ens kyla för den delen. Men det är något visst när snön ligger utanför och man kryper upp i tvhörnan i husvagnen och njuter. Spela kort, läsa en bra bok eller bara umgås. Älskar även att grilla på vintern just för att man inte är så trött på grillat då som på sensommaren då man ätit grillat varje dag under sommaren.

Brukar ni vintercampa?

// Madelene och Pälsbollarna

Sajtvärd på Camping

Medarbetare på Omplacering och Gecko


Annons:
Taurus
2011-12-06 09:58
#1

Håller med att det är jättemysigt med vintercamp. Glad
Det är andra vintern vi vintercampar.
Vi har husvagnen på Jormvattnets Fiskecamp.
Nu väntar vi bara på att isen ska lägga så vi kan åka upp och fiska. Glad

nakenkatt
2011-12-06 14:51
#2

tänkte just det häromdagen,vad mysigt det vore att fira jul i husvagnen,tänk att ta med sig julmat och godis och slippa alla måsten och middagar för släkten något år.bara få vara titta på tv ,vila,spela spel mm tänk vilken skön jul.Det ska banne mig bli av nåt år.

Taurus
2011-12-07 07:21
#3

Ja, det vore inte dumt att göra. Glad

madilicious
2011-12-08 01:05
#4

Håller med har också funderat på att fira jul i vagnen men de flesta år har vi rest utomlands istället då vi inte riktigt gillar julen så i 12 år ungefär om inte mer har vi firat julen utomlands men något år får det bli husvagnen.

mys

// Madelene och Pälsbollarna

Sajtvärd på Camping

Medarbetare på Omplacering och Gecko


nakenkatt
2011-12-08 22:59
#5

jag ska åka till jordanien på trettondagen,ska bli så underbart.

nakenkatt
2011-12-08 23:02
#6

ja ska tilägga att vi ej campar!!!!

Annons:
madilicious
2011-12-09 17:46
#7

I år har mamma och dem ställt sin husvagn i kettilsås så jag tror jag ska åka upp där en helg tillsammans med sambon och se hur det är. Vintercampade mycket som liten men tycker det är bökigt med alla hundarna att vintercampa nu eftersom man får ha ett litet vintertält som tåler snön och dessutom blött och slabbigt i hela vagnen så jag avstår gärna vintercampingen för mina djur. På sommaren är det en annan sak att ha dem med sig då man kan vara ute jättemycket och såhär. Tycker det är liten yta för vovvarna att bara vara inne i vagnen nästan nu när det är vinter och så.

// Madelene och Pälsbollarna

Sajtvärd på Camping

Medarbetare på Omplacering och Gecko


Upp till toppen
Annons: