Alla intressen
iFokus
Annons:
Etikettallmänt-om-camping
Läst 2048 ggr
nakenkatt
11/28/12, 12:26 AM

Fira en jul i husvagn

har tänkt på det när vi blev med husvagn.Va mysigt det skulle vara att fira jul i husvagnen.Jag tänker mig snö,julmat och få pynta och tända ljus,skulle mycket väl kunna tänka mig en sådan jul någon gång i livet.men nu vill ju barnbarnen vara med och så har jag ju mina djur så det blir ju svårt.är det någon som har tänkt som jag eller rent utav provat på det?

Annons:
FruJag
11/29/12, 4:17 PM
#1

Wow. Nej aldrig tänkt tanken. Men låter jättemysigt. :) om man har en vinterbonad vagn så. Annars är det nog kallt. Hoppas någon har erfarenhet! Det vore ju en kul artikel isåfall :)

Ocensurerat, ärligt och precis som det är.  FruJag.blogg.se

nakenkatt
11/30/12, 12:11 PM
#2

ja det vore absolut en rolig artikel,hoppas ngn har erfarenhet.Tänk vad skönt det vore att ha det så,slippa allt stress och bara koppla av.Det måste bli av någon gång!!! men barnbarnen kommer nog att protestera om morfar och mormor försvinner på julafton Ha Ha.

FruJag
11/30/12, 1:32 PM
#3

Eller så skulle barnbarnen tycka det vore supermysigt!

Ocensurerat, ärligt och precis som det är.  FruJag.blogg.se

nakenkatt
11/30/12, 9:59 PM
#4

jag har tolv st så det skulle nog bli trångt!!!!!

FruJag
12/1/12, 2:53 AM
#5

Oj. Wow!! Ja det förstås! Då behövs det en enorm husvagn :)

Ocensurerat, ärligt och precis som det är.  FruJag.blogg.se

[Norpan88]
12/14/12, 10:36 AM
#6

Det låter mysigt! Ja då ska man nog ha en rätt stor husvagn, så man inte blir stressad över trängslet och disken.

Kanske man skulle prova på det nångång i en vinterbonad husvagn.

Annons:
nakenkatt
12/14/12, 11:19 AM
#7

Ja det vore ju kul!!!

Lavine
12/22/12, 10:14 PM
#8

Det var inte helt osannolikt att jag skulle ha bott i en (vinterbonad) husvagn mellan julafton och juldagen. Jag hade gärna gjort det, men nu fick vi chans på en stuga i stället.

Har bott i husvagn en påsk som var ganska kall och väldigt snöig, med hund och katt och det gick hur bra som helst. :)

Med rätt vagn och mycket förberett (som mat) och i övrigt hyfsat låga ambitioner (typ en ljusstake och möjligen en stjärna, samt en röd duk) så tror jag att det skulle vara hur mysigt som helst.

Lavine
1/11/13, 8:32 PM
#10

#9 Kul! men så synd på allt regnande.

FruJag
1/16/13, 10:16 PM
#11

#9 Men vad kul!! :) kan vi inte få använda din text o anpassa till en artikel här på sidan?

Ocensurerat, ärligt och precis som det är.  FruJag.blogg.se

dorish
1/18/13, 12:49 AM
#12

Det går bra att använda texten Glad

FruJag
1/18/13, 10:49 AM
#13

Ska jobba i helgen. Men på måndag ska jag ta tag i detta :)

Ocensurerat, ärligt och precis som det är.  FruJag.blogg.se

Annons:
FruJag
2/1/13, 9:58 AM
#14

Sjukdomarna har avlöst varandra mellan barnen o oss vuxna. Jag är fortfarande sjuk. Men så snart jag är frisk ska jag ta tag i att fixa artikeln. :)

Ocensurerat, ärligt och precis som det är.  FruJag.blogg.se

nakenkatt
2/1/13, 12:04 PM
#15

#14 ja gör det! ska bli kul att läsa.

FruJag
2/18/13, 11:35 PM
#16

Nu ligger artikeln uppe!

Ocensurerat, ärligt och precis som det är.  FruJag.blogg.se

Upp till toppen
Annons: