Alla intressen
iFokus
Annons:
Etikettrastplatsen-ot
Läst 2180 ggr
FruJag
11/2/12, 7:58 PM

Tv-programmet Böda Camping

Sitter och tittar på böda camping på femman o funderar på hur många av er på camping som kikar samtidigt. Tycker ni det speglar campinglivet bra eller dåligt? Har ni vart på böda? Vi hyrde stuga där en gång när jag var tonåring men minns inte så mycket om det, o har nog ändrats en del sen dess.

Ocensurerat, ärligt och precis som det är.  FruJag.blogg.se

Annons:
nakenkatt
11/3/12, 11:08 AM
#1

Samma här har också hyrit en stuga när mina barn var små,men såg tyvärr ej programmet på tv

[Norpan88]
11/7/12, 2:12 PM
#2

Jag har inte campat på Böda camping, men har hälsat på lite och varit däromkring. Skulle vara kul att campa där nångångGlad

FruJag
11/7/12, 2:19 PM
#3

Ja, det är fint där o hela öland är väldigt vackert. Får kanske ta mig en familjetur dit nästa år. :)

Ocensurerat, ärligt och precis som det är.  FruJag.blogg.se

jazza
11/8/12, 8:34 PM
#4

Har inte varit på Böda camping , men på andra cmpingar på Öland.

Men kan tänka mig en vecka där nästa säsong Cool

FruJag
11/9/12, 8:38 AM
#5

Kanske kan ha fokusträff ;)

Ocensurerat, ärligt och precis som det är.  FruJag.blogg.se

Zondell
11/9/12, 10:26 AM
#6

Jag har varit på Öland men inte just på böda camping. Stranden ser väldigt fin ut men oj oj oj vad mycket folk! Programet borde fokusera mer på vanliga barnfamiljer, aktiviteter, Öland, utflykter och mindre på all alkohol, spektakulära husvagnar och annorlunda människor.

Annons:
FruJag
11/11/12, 1:41 PM
#7

#6 där håller jag med dig. Men de får säkert högre tittarsiffror så här

Ocensurerat, ärligt och precis som det är.  FruJag.blogg.se

Zondell
11/12/12, 6:02 AM
#8

# 7 Det har säkert med tittarsiffror att göra. Det kanske tilltalar några. Jag skulle uppskatta ett seriöst program om camping. Retar mig att det blir parodi eller fokus på knäppisar. Vem skulle inte vilja se ett program om Sverige, olika utflyktsmål, aktiviteter, stränder, camping- och ställplater..?

FruJag
11/12/12, 5:05 PM
#9

#8, Jag skulle gärna titta :) mkt hellre än nu. Och gärna olika platser i sverige.

Ocensurerat, ärligt och precis som det är.  FruJag.blogg.se

nakenkatt
11/29/12, 12:01 AM
#10

#8 ja håller med dig helt och fult.massa orginella människor och en massa alkohol,det blir gärna rena rama spektaklet av det.Nej fokusera på vanligt folk.barnfamiljer och medelålders par.Tycker för egen del att det är för mycket alkohol på våra campingar.det blir gapigt och störande ibland när man kanske vill ha lugn och ro kl tolv på natten.

Zondell
11/29/12, 12:29 AM
#11

Alkohol och barn är en dålig kombo. Tror dock att det stora flertalet "sköter sig" men dom stökiga märks mer. Gillar inte att campinglivet framställs så.

nakenkatt
12/1/12, 5:11 PM
#12

#11 jag är glad att fler tycker som jag och särskilt ni yngre.Tänk vad jag tycker det ser illa ut när en del föräldrar går och dricker öl på campingar när de kör barnvagnen,som du säger är det en dålig kombination.

[Forest]
1/9/13, 11:52 AM
#13

Vi är Ölandstammisar :) Och Böda är inte våran favorit av olika andledningar. Bla så när vi vart där så är det mycket tång längst med kanten o 2 meter ut, sen blir det djupt snabbare o det har inte vart så bra pga barnen inte kunnat simma. Faktist är vi inte ett dugg för just Böda, ofta är det massor med folk med o vi gick dit inte så många var…. upp stiger då två nudister hahah dottern tappa hakan Flört Annars har vi sett pogramet ett par gånger :)

Annons:
IdaStranne
3/29/13, 7:54 PM
#14

Jag ska till Böda i år igen, för 4:e året i rad!
Jag tältar med min familj och i år följer även min hund, en kompis och ev. hennes hund med oss.

Tv-programmet har jag bara sett 1 avsnitt av sedan det började och det var för att jag var med i avsnittet. Kommer dock inte ihåg vilket det var men i första säsongen iaf.  

Jag gillar Böda extremt mycket =)

Är det någon som ska dit v. 31 i sammar?

MVH en djur o kramgalen Ida Galen
lifewithapaw.blogg.se - Bloggar om djur, natur, fotografering och mitt iv

Medarbetare på Bortskänkes och Chihuahua

Upp till toppen
Annons: