Alla intressen
iFokus
Annons:
Etikettallmänt-om-camping
Läst 2989 ggr
nakenkatt
2012-07-09 18:56

gränna camping

jag befinner mig nu på gränna camping tillsammans med min man,min dotter och måg samt tre barnbarn.Vi hoppas få en bra vecka här nu.Har precis satt upp förtältet och installerat alla våra katter.återkommer.

Annons:
lillolga
2012-07-09 20:46
#1

HUR är det med vatten där efter allt regn som kommit?

[Forest]
2012-07-09 21:04
#2

Jag hoppas ni får det trevligt där ska ni åka över till Visingsö med o strosa lite? Hur verkar campingen vara annars? Glad

nakenkatt
2012-07-09 22:38
#3

jo vi var här samma tid förra året,det är toppenfint här.Det händer lite här de ordnar mycket på campingen typ zumba,allsång tipspromenader mm.man kan gå och strosa vid hammnen ta en kaffe och en god glass.det finns polkagriskioskar och lott försäljning.Jätte fin serviceinrättning med familjedusch,supermodernt.det var lite vatten på gräset här men vi hade vänta oss mycket värre.

lillolga
2012-07-09 23:37
#4

ts, du har husdjur, hur är de på olika campingar, får man ta med hund och katt hur som Hellst eller är de vissa delar man får stå på bara? Kanske olika men hur har de vari där du vart?

nakenkatt
2012-07-10 09:58
#5

vi har ju raskatter,föder upp cornish rex och har två sphynx,så de har ju aldrig varit ute.En sphynx går i sele ibland men han gillar det inte.De andra har ju ett eget rum hemma eftersom de är innekatter,så här har de hela förtältet.men man får ju släpa iväg klätterträd,bäddar mm för att göra det så mysigt som möjligt och de trivs.när transportburarna åker fram där hemma hoppar de i själva och lägger sig.men det är massor av hundar här,jag tror man får stå var som helst men jag såg att det stod att husdjur ska vara under uppsikt och kopplade.Här vräker regnet ner och vi ska prata om hur vi lägger upp dagen.

nakenkatt
2012-07-10 19:43
#6

ja så har den här dagen gått snart.vi har varit inne till jönköping för lite inköp på det stora köpcentret A6.det var passande aktivitet idag för det har regnat konstant hela dagen.vi åt en härlig grillbuffe där och alla vart proppmätta.sedan har det bara blivit lite vila och handarbete samt lite mys med katterna förstås.Vi hoppas på ett bättre väder i morgon.barnbarnen har inte mycket att göra och blir rastlösa.snart ska vi sätta på tv och se allsång på skansen.

Annons:
[Forest]
2012-07-10 20:13
#7

6 för barn är det trist med regnig semester, jag kan varmt tipsa om att åka till busfabriken finns även i jönköping A6 om barnbarnen är i den åldern?  Låter som ni ändå hittar på en del :) Kul att missarna följer med er på semestern  Skrattande

madilicious
2012-07-10 23:43
#8

Underbart köp med lite polkagrisar hem (: Det är väl standard i gränna? Vet också att i en stad eller ort i närheten kommer inte ihåg vilken men ska leta upp de hur som den ligger nära jönköping där är en toppen djuraffär. Lite utanför tråden men tänkte på dina katter. Hoppas ni får en underbar semester gärna mycket bilder som du kan dela med dig av senare här på sidan

krams

// Madelene och Pälsbollarna

Sajtvärd på Camping

Medarbetare på Omplacering och Gecko


nakenkatt
2012-07-11 22:38
#9

idag var det marken i staden,så vi handlade lite,fikade och åt våfflor och det regnade inte som tur var.vilade middag ett par timmar riktigt skönt.Dotter och måg bjöd på grillat på kvällen och det var väldigt smaskens.

nakenkatt
2012-07-12 20:37
#10

regn idag också över grännastadens camping.På fm var vi på et konditori i gränna och käkade kaffe med bakelse,firade fanny som fyller 10 år idag.nu på kvällen har min man och barnbarnen varit på monster truck.själv har jag varit kvar i husvagnen och läst och virkat och haft det skönt tillsammans med katterna.så har ytterligare en dag snart gått här.

[Forest]
2012-07-13 10:30
#11

10 trist att det ska regna så pass mycket. Hur länge har ni tänkt stanna i Gränna? Jag hoppas att ni får fint vänder så ni kan sola o bada lite är så fint bad i Gränna :)

nakenkatt
2012-07-15 11:03
#12

Inget mer roligt att berätta ifrån vår sem i gränna.Min dotter vart sjuk i torsdags sedan hennes man,sedan vart jag sängliggandes med feber och kom ej ur sängen.vi tog det gemensamma beslutet att packa ihop igår och åkte hem.det var skönt att få ligga sin säng här hemma.

[Forest]
2012-07-15 17:27
#13

12 ni har iaf vart iväg det är ju skönt att komma hemmifrån med Glad

Annons:
nakenkatt
2012-07-16 09:23
#14

ja visst det har du rätt i .

FruJag
2012-09-03 00:11
#15

Bortsett från sjukdomarna låter det som en bra semester. Har vart mkt i gränna, men aldrig campat. Fin stad i varje fall. Tack för att du delat med dig :)

Ocensurerat, ärligt och precis som det är.  FruJag.blogg.se

Upp till toppen
Annons: