Alla intressen
iFokus
Annons:
Etikettköp-sälj-uthyres
Läst 5646 ggr
Mirjah
2012-04-16 14:16

Husvagnsinteriör

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag kan tycka att det är otroligt dyrt med detaljer till husvagnen, såsom melaminservicer, smarta inredningslösningar för compact living mm hos husvagnshandlarna och de flesta internetbutiker också. Husvagnshandlarnas sortiment känns också stela och för "fina".

Det går att hitta en del på t ex Biltema, Clas Ohlsson, till billigare peng förstås.

Har haft funderingar på att starta något eget här, det blir inte av, men tankarna blommar alltid upp när det börjar bli campingtider igen! Cool

Jag undrar var ni kikar er omkring när ni vill pimpa er husvagn/husbil lite?

Annons:
nakenkatt
2012-04-17 10:56
#1

Vilken bra grej att öppna eget,du skulle kunna testa en webshop tex.jag tror det skulle kunna gå bra.Säkert folk som vill beställa saker.

[Forest]
2012-05-14 09:21
#2

Jag är sån som alltid kollar in massor med smarta tips på bloggar om folk som renoverar och gör om sina vagnar :) Tycker sånt är så otroligt roligt. Jag skulle tro att startar du något eget har du hela vintern full med jobb men räkna lite vad det skulle kosta att göra om sin husvagn hos dig o alla kostnaderna. Jobb lär du få iaf :) Härlig bild du bjöd på ser verkligen inbjudnade ut Glad

Grodan
2012-07-09 18:17
#3

#0 Åh, vad fint!!! Skrattande


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

lillolga
2012-07-09 18:21
#4

jätte fin vagn!!

Själv är jag ny för detta år med vagn så jag följer tråden för att få mer tips. som de känns nu är de sin egen fantasi som får råda lite. vist har biltema, jula mm massa bra saker för camping men inte direkt mycke inredningsdetaljer…

pv60
2012-08-15 17:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

JULA, Rusta, Biltema, DollarStore, IKEA, loppisar…

Vår gamla vagn blev inte lika fin som #1, men de oranga, blommiga dynorna syns i alla fall inte.

Filtar, förkläde och grytlappar i randigt - Biltema

Randiga gardiner (Dukar) -JYSK

Blockljus, färgglatt "plastporslin" - IKEA

Grytor, bestick, stekpanna, mattor -Loppis

Total kostnad för uppsnyggning - ca 500:-

Mirjah
2012-08-16 23:03
#6

#5 FINT! :)

Annons:
[Forest]
2012-08-17 09:43
#7

5, Härligt tyg ni har valt, det ser ljust o fräsht ut Glad Härligt jobbat

FruJag
2012-09-01 05:13
#8

Vilka fina uppfräschningar ni gjort. Är så jag önskar att jag med hade en vagn att fixa med.

Ocensurerat, ärligt och precis som det är.  FruJag.blogg.se

Upp till toppen
Annons: