Alla intressen
iFokus
Annons:
Etikettatt-campa-med-djur
Läst 2171 ggr
nakenkatt
11/30/11, 11:24 AM

Ett sommarminne

Måste berätta en sak som hände på Hjo camping sommaren 2011.Min dotter ville åka till Göteborg en helg men hade problem med hundvakt.Eftersom hon vet om att det är mig hon frågar,då inte alla hennes syskon är lika djurtokiga som vi.Men vi skulle ju ej vara hemma,då jag hade ledig helg hade vi planerat en husvagnshelg i hjo.Men sedan kom jag på att jag kunde ju be ngn om kattvakt och ta med ozzy på camping.Katterna gillar ej denna amstaff.Vi kom till Hjo med hund och allt.Jag mådde ej bra ,så min man föreslig jag skulle lägga mig och vila när vi väl var på plats.Jag måste ha sovit ett par timmar när jag vaknar av att min man pratar ganska högt med hunden och förmanar.Vad har han gjort nu var min tanke,Jo det har ej varit så roligt här sa Leif,ozzy har rivit sönder förtältet gått in till ngn granne och rumsterat om tydligen.Min man hade suttit i lugnan ro och löst korsord.Hunden hade varit runt och hämtat sandaler hos folk.Framför mig såg jag denna jättebest med ett par herrsandaler i munnen jättelycklig.Efter kommer en medelålders herre mindre glad.han hade tydligen skrämmt slag på campare med sin framfart,när alla sandaler var tillbaka hos resp ägare gick min man runt och bad folk om ursäkt.Min dotter var glad sa hon att hon ej var med.Och det kan jag förstå.Till våren har vi ett förtält att reparera.

Annons:
madilicious
12/1/11, 11:10 PM
#1

Haha förlåt att jag skrattar men det lät som en syn. Kan förstå folket när det kommer en amstaff och snor sandalerna tack för att du delade med dig av denna berättelse.

// Madelene och Pälsbollarna

Sajtvärd på Camping

Medarbetare på Omplacering och Gecko


nakenkatt
12/2/11, 6:32 AM
#2

Kan säga att jag skratta så tårarna rann,men min man sa att det var inte alls roligt.men när jag såg detta svartvita huvud med ett par typ gubbsandaler i sin mun,kunde man ej göra annat.

nakenkatt
12/6/11, 3:32 PM
#3

berätta något kul som hänt er under camping,sånt där som man ej glömmer i första taget.

pv60
8/15/12, 5:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Första provturen i nya vagnen för att testa alla finesser. (Inte så många på en Adria -77:a i och för sig..)

Vi tog med vad vi trodde att vi behövde, fyllde på alla förråd och depåer.

Kylde ner kylskåpet med el först, hade hört att det skulle ta lååång tid att få kyla med gasolen.

Första rasten vid diskning fungerade inte vattenpumpen. Det bara fräste och spottade. Grrr. Vi hade inte stoppat i bottenproppen i vatten behållaren…

Första morgonen var all mat sur och härsken.

Vi hade inte lyckats på igång gasolen till kylen ordentligt…. Suck.

Dock en mycket lärorik resa. Jag lärde mig bland annat att bädda innan kvällsduschen. Bädda är mycket påfrestande och bökigt. Särskilt för en lagom rund dam i sina värsta årTungan ute

Sätt myggnät i ventilationsluckan i taket. Det sparar man många svettiga timmar på..

nakenkatt
8/16/12, 9:59 AM
#5

ja herregud man får vara med om mycket!!!

Upp till toppen
Annons: